Warriors And Rebels
Welcome to Warriors And Rebels, please watch your language and use your manners, if not you will be removed form the server and forums


Join the forum, it's quick and easy

Warriors And Rebels
Welcome to Warriors And Rebels, please watch your language and use your manners, if not you will be removed form the server and forums
Warriors And Rebels
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Banned for no reason?
generous lawyer EmptySun Nov 02, 2014 7:40 am by Hajidub

» Please tell me why I got banned ?
generous lawyer EmptySun Jun 03, 2012 8:24 pm by mr1911

» GAMBLE would like to join WAR
generous lawyer EmptySat Aug 13, 2011 9:43 pm by GAMBLE

» Mookie Would Like To Join {war}
generous lawyer EmptyMon Aug 08, 2011 8:33 am by B.A.R. Brawler

» hello everyone
generous lawyer EmptyWed Jun 22, 2011 9:27 pm by B.A.R. Brawler

» Warriors And Rebels Code Of Honor
generous lawyer EmptyTue Jun 21, 2011 5:14 am by 8-ball

» Nice game people.
generous lawyer EmptySat Jun 18, 2011 12:45 pm by CartMan

»  Like to Join up
generous lawyer EmptySat Jun 11, 2011 4:57 am by 8-ball

» banned, but not sure why
generous lawyer EmptySun May 15, 2011 2:02 pm by SLAYER


generous lawyer

Go down

generous lawyer Empty generous lawyer

Post by STINGER Tue Jan 19, 2010 12:03 pm

Una oficina local de United Way se dio cuenta de que la organización nunca había recibido una donación del abogado de más éxito de la ciudad. La persona a cargo de las contribuciones lo llamó para persuadirlo de contribuir.

"Nuestra investigación muestra que, de un ingreso anual de al menos 500.000 dólares, no dan ni un centavo a la caridad. ¿No le gustaría dar a la comunidad de alguna manera?"

El abogado reflexionó durante un momento y respondió: "En primer lugar, hizo su investigación muestran también que mi madre se muere tras una larga enfermedad, y tiene facturas médicas que son varias veces su ingreso anual?

Avergonzado, el representante de United Way murmuró, "Um ... no."

Las interrupciones de abogado ", o que mi hermano, un veterano discapacitado, es ciego y confinado a una silla de ruedas?"

El representante de United Way afectadas comenzó a balbucear una disculpa, pero fue interrumpido nuevamente.

"o que el esposo de mi hermana murió en un accidente de tráfico," la voz del abogado en el aumento de la indignación ", dejando sin un centavo, con tres hijos?"

El representante Unidos humillado Way, totalmente golpeado, dijo simplemente: "Yo no tenía ni idea ..."

En un rollo, el abogado le

STINGER
Admin

Posts : 473
Reputation : 2
Join date : 2009-05-31
Age : 63
Location : Kingsport,Tn

http://warriorsandrebels.playogame.com

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum